tentang BELiAU

Salam ^^
Super cute onion
hai readers . lama kaan aku ta update belog ni . rinduu taak ? mesti TAK . oke tape =..=''

oke, tengook tuu tajuk entry . waah ! nak promot someone pulaak aku ni . haiyaai ! tapi, siapakah beliau ? 

beliau laah 5223 akuu . wee~

| duluu aku penah buad entry pasal beliau, tapi disebabkan beberapa hal yang tertentu yang hanya aku dan beberapa orang berkenaan je yang tahuu, TERPAKSA laah akuu DELATE entry tuu . sebab katanyaa ada yang na " SEE ME IN COURT" katanyaa . haiyaai . manusiamanusia .

oke, kali ni aku akan memperbetulkan segalaa kesalahan akuu dalam entry yang dulu dengan buad entry ni yang kompem takan adaa yang berani na SAMAN akuu lagi . HAHAHAH !

okeoke . entry ni khas akuu tujukan kepada
MUHAMMAD ALiF a.k.a CiK ALiP 

meh sini akuu kasi korang ushaa mukaa beliau yaang agaak suci dalam debuu tu yaa .

ini laa CiK ALiP tuu .

1st time akuu jumpaa dia masa dekaat madic PLKN Kem Sembrong . masa tuu akuu kena tahaan wad sebab sakit dada dan dia pulaak sebab sakit mataa . [ sakit mataa puun na duduk wad kee ? ] bilaa tarikh ? ta ingatt .

seminggu kemudian KOT, akuu pun OUT dari PLKN atas sebab kesihatan yang agaak tak mengizinkan akuu berada di syurgaa dunia terbabit . [ rinduu pulaak dekat kem sembrong ! ] 

2nd time akuu 'jumpaa' dia masa akuu datang melawaat kekawan akuu masih beradaa di sana . cewaah ! skemaa derr ayaat ! macam jawab soklan SPM ! masa ni, kiteorang bukan jumpaa face to face puun . jeling2 jee sebab dia on duty masa tuu .
 [ eceehh ! sedangkan segaan na becakaap ! ]

beliau di PLKN |kompeni ALPHA, L1KI|

3rd time akuu jumpaa dia dekat UTM ! waah , macam mana tetibaa boleh sampai ke UTM pulaak ni ? HEHE . sebab masa tuu dia teman abang dia kot atau dia pegi rumaah sape ntah kat Selangor . kiteorang lepaak dekat TS jee . lepak2 jee , ta shopping puun . sebab apaa ? sebab TAK MINAAT ! penaat na jalaan .

ni jee gambaa beliau yang berjayaa di-TANGKAAP

masa ni, kami dah Super cute onion . dusssh ! 
kantooi akuu sudah berpunyaa .

5 PERKARA YANG 'CiK TEHA' SUKA PASAL DiA

 sebab dia sentiasa adaa PENDAPAT yang bernas !
sebab dia tak penah ambil kesempatan atas akuu [ wee~ ]
sebab dia jujur ! kalau cakap dengan dia memang tade selindung2 . kadang2 sampai sakit hati denga apa yang dia cakap . 
[ jujur sangat ]
sebab dia selalu bagi akuu NASIHAT beserta CONTOH sekali 
[ . . =..='' ]
 sebab dia selalu bagi akuu SEMANGAT . ta kesah laa pasal study atau pun daily life akuu . 

5 PERKARA YANG 'CiK TEHA' TAK SUKAA PASAL DiA

 dia sukaa 'tinggal' akuu secara tibatiba
[ tape, sebab akuu tahuu dia penat keja ]
dia sukaa bagi contoh bebanyak sangat
[ sampai meraah telinga akuu denga ]
dia sukaa 'menyentuuh' akuu
[ akuu ni dah laa sensitip dengan sentuhan ]
dia suka bagi alasan yang ta logik 
[ bila aku pula bagi alasan, dia pulaa menyentuuh ]
dia suka cederaakan diri dia sendiri
[ err~ kini tidak lagi KOT ]

5 PESANAN 'CiK TEHA' UNTUUK DiA

 silaa jangan buad benda yang mampu mencederakan diri andaa . oke ?
 silaa jaga kesihatan anda sebaik mungkin tahuu !
 silaa jangan sensitip dengan saya sebab saya juga sensitip
 haraap anda tetap menjadi 5223 sampai bilabila
 silaa jumpaa saya secepaat yang mungkin ! tettt !

[ penggunaan saya untuuk nampak lebih sopaan ]

memang laa sayaa _____ dia, tapi saya pilih dia bukan sebab tuu je . tapi ada sebab lain .

sebab apakah ?

 sebab dia BiJAK !
 sebab dia ada EGO yang ter-BAIK !
 sebab saya yakin dia MAMPU tanggung saya nanti
 sebab dia ta banyaak KERENAH ^^
 sebab dia SUAM =..=''

istimewaa dia sebab . . . .

dia pandai main GITAR ! awww ~

yaa, saya amat sukaa dengan orang yang pandai main gitaar ^^

tapi . . ,

dia ta pandai melukis . tapi tape, sebab setakat na lukis orang lidi pakai skirt rambuut tocang tuu lepas laa KOT ! HEHEHE ~

dia memang laa TAK SEMPURNA tapi dia PERFECT di mataa sayaa 
[ ayaat jiwaang ! ceeit ! geeli youu ~ muntaah darah laa macam ni ]
Super cute onion

 | seseorang yang sempurna belum tentu mampu buad kita BAHAGIA . kan ? |

sampai sini duluu laa KOT entry pasal dia ni . dah panjang bekilometeer dah ! 
[ dia daah tunggu dari SEMALAM untuuk entry ni ]

oke, see you soon readers . have a nice day ^^
majulaah kitaa untuuk KESENANGAN bersamaa .
[ macam tade kenamengena jekaan ? lantaak ]
Super cute onion

papai . will miss you . [ cewaah ! ]
Super cute onion

dari saia :

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...