A DOCTOR iN THE HOUSE !

salam ^^

hai readers ! rinduu gilaa ahh kat korang semuaa . betul ta tipuu !
[ tipuu dosa kan ? kan ? jadi jangan tipu ! ]

sekarang ni kaan . akuu tengah mengidam . yaa, sangat2 mengidaam kan benda ni . yang paling HEBAAT bilaa benda ni mampu mengalahkan ke-mengidaman akuu terhadap ayaam goreng . err~ ia jugaa telah menyiksaa batin aku . 
[ hate this feeling ! ]

hape yang akuu mengidam ? 
[ kau tengok tak tajuuk tu ?! aku mengidam benda tu laa ! ]

A DOCTOR IN THE HOUSE 
bagi sesapa yang ta tahuu benda hape 'ADITH' tuu kan . ia bukaan sejenis binatang berkaki hempat yang bebuluu lembut tauu ! ia adalah sebuah buku . 


whatt ! BUKU ? CiK TEHA mengidam buku ?! OMK !
[ OMK = oww mak kuu ! ]

akuu mengidam benda ni dari 1st time akuu baca dalam paper . ahh! gilaa kau tanak baca buku ni ? kau ingat buku ni pasal cecara main pondokpondok dengan bebudak HOT ? maap laa derr~ buku ni lagi hebat kot dari cerita HARRY POTTER

meh sini aku kasi beberapa info tentang buku ni :
[ atas bantuuan pacik google yang baik hati ]

 the content of the book covers the stories in his life since 85years ago including when he was still the Prime Minister of Malaysia .

 buku ini juga sesangat laa informative ! it have some sensitive content to some parties .

 The book is interesting reading because it is written typically Mahathir style [ simple to understand and direct to the point ] go straight and no belokbelok laa makna kataa .

 it cost only RM100 [ sumpaah akuu cakap buku ni sangat muraah derr ! SESANGAT muraah tau ! ]

 what the importand thing is " you can know how his mind works ! "

 this book also set to be BEST SELLING FOR YEARS 2011

 he took 8years to write this book !

 40000 copies of this book SOLD !

oke , sekarang korang dah tahuu kan kenapa akuu mengidam sangat benda ni . hey, this book not only about politic oke ! So, aku harap sangat jangan laa ade yang cakap  . .

" budak ni kaki POLITIK laa tuu "

derr~ aku ni memang SANGAT dunguu pasal politik .
[ aku ta tahu pun yang sebena nya UMNO + BSN tuu bawah 1 bumbung ]

kenapa aku sangat adore dengan buku ni ?
sebab aku na tahuu macam mana pemikiran beliau .

korang nak tahu tak ?
aku ada baca 1 artikle kan, dia tulis . . .

orang omputih sesangat nak kan hotak beliau . sebab mereka sesangat jeles kan ke-brilliant an beliau ni . jadi, ada yang kata hotak beliau akan dijadikan bahan ujikaji untuk mengatahui macam mana beliau berfikir . 
[ macam tuu la apa yang artikel tu tulis . kalau ta salah . da ta ingat ]

korang tahuu juga tak ?
beliau adalah on of the most brilliant people in the world !
[ so, gila kau ta nak baca buku dia ? ]

buku ni seratos ringgit je kot . muraah tuu . oke, mungkin ada yang kata TAK ! tapi cuba korang pikir secara logik . 

buku ni bukan cecalang orang yang tulis tau !
dia bukan cerita pasal how to cook ayam goreng !
buku nii bukan 4 helai termasuk cover tau !
[ tapi 800 pages! ]

aku percaya, not only Malaysian people je yang beli buku ni, tapi PM negara lain pun ada beli . So, ta salah kan kalau aku mengidam buku ni . 

SO, ada sesapa baik hati na beli kan aku buku HEBAAT ni ?
[ PLEASEE ! sobb sobb ! ]

FAKTA :
40 buku terawal yang dibeli melalui MPH online sahaja yang mempunyai TANDATANGAN beliau . [ akuu jeless ! sangatsangat jeless ! ]

some pictures of him and ADITH


can I have this as my birthday present ?
[ ayaah~ tetiba je kan . ]

only this for now . see all of you soon !
papai 

| ta RUGI kalau beli buku ni |





dari saia :

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...