cacatan ringkas !

salam ^^ 


hey there ! miss me ? kompem TAK ! da agak ~
HEEE~ tidak kesah laa kan . da biasa [ mengada ! ]


lama sudah ta menari kan jarijemari ini . sebab tu hari ni saja buad sedikit cacatan ringkas . [ ringkas ke ? ]  tadi da puas belogWALKING tengok belogbelog yang perh ! [ paham kan sendiri ayat tu ]


jeles KOT dengan belog mereka . sebab memang superb laa !  [ saya tahu yang belog saya tidak seSUPERB belog anda sekalian ] . HEY ! aku pon baru belaja laa . so WHAT ?! err~ macam kejam je ayat aku tu ? maap . 


[ nak STORY! ni ] hari tuu kan , aku ade tefikir na tulis " luahan perasaan " dekat dalam belog . err~ geli je ayat tu . maybe PERSOALAN yang menerjah hotak aku macam hujan bebaru ni .  [ ABAIKAN muka gembira tu ! ] 


saya sedang meningkat dewasa oke ! logik laa kalau semua benda aku na tahu . it's normal when there are so many thing that you say will have this symbol " ? " .  why ? KENAPA ? yakaa ? KOT ? you ? then ? NEXT ?! can I ? assngment lagi ? [ just examples ] HEEE~


hape lagi yang korang na aku merepek dekat sini ? [ don't have any idea ! erh ! ] mungkin nanti laa aku merepek lagi . wait yaa ^^


ke' INGIN 'an : na jadi budak library laa lepas ni [ sebab wifi sebena nye ] HAHA ! jahad !


see yaa ! papai  !









dari saia :

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...