saya PEREMPUAN laa !

salam ^^ Super cute onion

suda lama tidak update ini belog . so bz laa . studio project + assngment yang hentah bila mahu buat . err~ sumpah tade mood ! 

na cerita pasal mood ni , [ sila RUJUK TAJUK ENTRY ] yang dekat atas tu salah satu perkara yang paling penat aku na terangkan . so, aku harap laa sesangat agar entry kali ni dapat menjelaskan kan benda yang terang lagi di suluhsuluh BAHAWASANYA saya adalah seorang PEREMPUAN  !
Super cute onion

1st thing 1st oke ! NAME . memang laa nama aku " IEMAN " . tapi, ta semestinya aku ni lelaki . haiyoo ! ni nickname jelaa der ~ pekara seperti ini selalu belaku pabila si pawe [ Super cute onion ] call si mawe [ Super cute onion ] nye . meh sini aku bagi contoh dekat korang .

Super cute onion : " sayang dengan sape tu ? dekat mana ? "
Super cute onion : " sayang dengan ieman, dekat SS . tengah na makan ni "
Super cute onion : " HAAA ! dengan IEMAN ! sayang play wood three with me ?! '
Super cute onion : " ieman tu pomfan laa sayang . eii, jeles betol "
Super cute onion : " OH YEAH ? nape nama macam lelaki ? "

dan perbincangan tentang IEMAN menjadi agenda mereka malam itu . 
[ edisi SENTAP ]--> nama aku memang untuk korang story mory pon ~

p/s penaja : boleh tak jangan pertikaikan nama tu ?! Super cute onion

each name has a meaning of its own oke ! same as mine .

hape korang ingat nama ieman tu tade maksud disebaliknya ? hape korang ingat aku dapat nama tu dalam mimpi ? HA ?! HA?! HA?! setiap yang berlaku pasti ade penyebabnya kan ?

so, dengan SUKACITAnya saya selaku penulis rasmi ini belog . mahu menceritakan asal usul nama saya yang bukan sebenar ini kepada semua supaya tiada lagi selepas ini nama saya menjadi tajuk utama untuk di bincangkan dalam " GOSIP SEPETANG BERAMAI-RAMAI "

Super cute onionsaya cerita di entry akan datang laa . ade keje pulak . HEE~ maap . 
tunggu laa ye kalau na tahu sangat kenapa nama saya macam tu .
will update as soon as possible !

see yaa ! papai 








dari saia :

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...