" beliau "

salam ^^ Rabbit 3

HAAA~ entry kali ni aku na cerita pasal beliau  --> Rabbit 3

sape kah beliau itu ? seorang yang telah berjaya " tawaan " hati aku kahh ?
waaa~ akhirnyaa! ade jugaa yang berjaya ^^
Rabbit 3

tapi, tujuan sebena aku tulis entry ni adalah sebab na ucap tenkiu pada beliau !
KENAPAKAH ?! jeng ! jeng ! jeng !

HAA~ sebab ini | beliau besungguhsungguh menunaikan permintaan aku !
PERMINTAAN APAKAH ?!

aku mintaa beliau mainkan akuu lagu CARTA HATI by najwalatif .
akuu tahu tu bukan jenis laguu yang beliau sukaa .
tapi aku suruh jugaa . PERMINTAAN kan ^^ [ kejam ! ]


tapi, akhirnya ! pada hari yang sama . pada pukul 1.21am beliau daa dapat chord laguu tu ^^ weee ! permintaan 50% lagii akan ditunaikan ^^
Rabbit 3
jangan jeless naa .

YES ! aku daa dapat tarikh sebena beliau nak tunaikan permintaan aku . sekarang dia tengah " STUDY " . heee~ [ blushing ] . sanggup gilaa beliau buat semua tuu ^^ 
kata beliau | permintaan dari kamuu hehe .
Rabbit 3


p/s kepada beliau | mekasih atas semuanyaa . sayaa tunggu kamuu tunaikan nya !
hadiah saya untuk kamu
Rabbit 3

sampai sini saja ! see yaa !
Rabbit 3


dari saia :

1 comment:

| CiK TEHA said...

mane pulak cik teloo dekat atas tuu .
pegi jalan2 kaa ?
err~ na kene rebus jugaa itu cik teloo .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...