saya PEREMPUAN laa ! ( PART 2 )

salam ^^ White cat

HAAA~ ni sambungan entry yang lepas . yang mana ? yang ini laa . ta kan da lupa KOT [ bagi yang dah baca laa ] . 

White cat HHAHA ! maap yaa . lupa laa entry lepas cita ape yang na kena sambung . saya ni PELUPA . harap maklum laa yaa ^^ 
White cat

* * * * * 

oke ! dah ingat kembali . jadi, boleh laa kita mulakan sekarang yaa ?

ini persoalan yang wajib tanya bila ada orang tahu nickname aku IEMAN

" KENAPA IEMAN ? ? " 

hape daa tade soalan lain ke korang mahu tanya ? 
bagi belaku ADIL kepada semua . kini saya dedah kan nya .
dedahkan apa ? dedah kan RASIA NAMA IEMAN laa !
err~ tu pon ta paham kaa ?
White cat

* * * * * 
nama [ I-E-MAN ] ni sebena nya diambil daripada huruf2 dalam nama sebena aku .

NUR FATIHAH
+
TEHA
+
[ perangai aku sejak azali ]
( macam MAN { lelaki }. ganas ? ta laa biasa je KOT )

=
I + E + MAN = ieman
 White cat

* * * * *

so . PAHAM tak ? err~ jangan laa taa paham lagi . dah abes simple kot aku terang kan .
macam ni laa , kalau ade di kalangan anda2 ini yang ta paham . 
sila tanya . supaya semua persoalan anda terjawab ^^
HAHAHA ! kejam !

maybe sampai sini je KOT dahulu pendedahan serba sedikit tentang nama saya ^^
kalau ada ape2 penambahan . I will tell you soon !

see yaa ! papai White cat

dari saia :

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...