terima kasih !

salam ^^

entry ni khas aku buat untuk insan.insan yang sangat istimewa dalam hidup aku . yang sudi mensia.sia kan sedikit perasaan mereka yang suci murni tu dekat insan yang sepi senyap sunyi macam aku ni . + suka buat jahad + sangat nakal + sangat degil ni . ape lagi na tambah ? macam2 laa kerenah aku ni . nampak je lurus cam ni . tapi sangat susah untuk dijaga KOT ! HAHAH ! 
sangat terharu dengan anda.anda semua !

insan istimewa tu berasal dari teman2 yang tanpa sengaja telah temasuk dalam kitaran hidup aku yang ta sempurna ni . uuishh ! ayat puitis tu ! FAMILY lain story oke . family na ta nak memang ada sejak azali lagi dalam kitaran hidup aku . jangan na same kan yaa . mari sini aku kenal kan mereka.mereka tu :

ciKacang .
 HAAA~ ini pacik sangat prihatin gila . yang paling ta bole bla bila CK bebel pasal makan . ta bole runding langsung kalau bab ni . kalau CK kata makan ! mesti kena makan . " kalau ta SIAP !  " CK cakap cam tu . macam laa orang takut ~ HEEE . jangan mara CK . nanti betuka jadi katak cokelat ! HAHAH . yang paling kelaka bila CK anta mesej ni dekad aku petang tadi ^^ 
"G mkn..cpt..mkn cikit2 pn xpe yg penting da alas perut n jgn lpe abzkn mkn 2."
na tahu apa yang kelaka ? arahan CK . macam pelik . 2 arahan yang sangat bebeza . ta tau laa kalau aku ni telalu pembaris ! HEHEH . pape pon , mekasih CK sebab perihatin . 

1 lagi hal yang ta bole runding ngan CK adalah time tido . ni lagi kejam kalau buat runding . kalau sampai bab ni , CK bole jadi seKEJAM insan . macam laa CK ta tahu yang aku ni burung hantu . ta pandai tido awal . runding punya runding . dapat juga aku tido before 3am . ni pon kira awal lagi . tapi , ade oneday tu aku sakit . dia suruh aku tido before 2.20am . kire oke lagi laa tu . CK cakap kalau ikot hati dia NO RUNDING2 . before 1am CK na aku tido kalau bole . gilaa apa . awal tuh ! HEEE ~ sangat menghargainya . mekasih yaa cik Kacang !

* * * * * * * *

macik Nisa
ini lagi 1 insan yang sangat.sangat kejam . kalau insan ni , bab ubat memang ta bole na runding . memang cari nahas kalau runding bab ubat dengan macik ni . mahu benanah telinga denga macik ni bebel . kalau bebel biasa ta pe . ni bebel berapi tahu ! BERAPI ! ta ke hangus telinga kau ! HAAA . di sebabkan da biasa denga macik ni bebel , aku jadi rindu na denga macik bebel . lelagi bila macik kata na out dari planner . kena serangan terus . kalau macik kelua , sapa lagi na bebel berapi dekat aku ? orang lain takan same dengan macik Nisa . sayang macik Nisa ? gila ta sayang ! 

* * * * * * * *

macik aLia + macik Ain
dua macik ni bole lagi bawak runding . kalau ngan macik aLia , seronok!  kalau ta makan ubat , macik aLia kasi lepas lagi . kalau macik berapi ? mahu rentung dulu ! HEEE~ macik Ain , sempoi ! disebab an macik ain sepisis aku , ta suka makan ubat so dia paham . tapi ayat pedas macik Ain yang ta bole tahan ! "kalau dia rasa dia sayang diri dia keluarga dia , pandaila dia makan ubat" kata macik Ain . cam tu laa bait.bait kata macik Ain yang menusuk ke kalbu  . tapi , TAK makan dalam oke ! itu pasti .

* * * * * * * *

oke laa . ade lagi sambungan dia sebena nye ^^ nanti aku sambung oke . sebab panjang sangat ! seronok cerita ! sampai lupa ~

sampai jumpa lagi . papai ! 

dari saia :

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...