cinta !

salam ^^

tetiba telintas pulak na buat entry pasal ni . pasal ap ? pasal cinta ! HAAA cinta tu . jangan main2 . ahakkh ! kenapa cinta ? apa kena mengena cinta dengan aku ? suda jatuh cinta kah aku ? waa . gedik nye  ! yang paling penting . dengan SIAPA kah ? mistik an ! an !

HAHA . suka tau aku buad gempak . jahad gitu . . ta laa gempak + jahad mana . aku kan budak baik . waah ! perasan punya budak . hambek kau penangan sedas ! wachaa ! . dah sudah ~ sambung story . niat sebena nye buat entry pasal cinta ni sebab saja.saja . HEHEH . kuang aja ! oke . oke . siries yaa . siries !

aku ni ta laa macam pompuan yang lain . yang pandai begaya . yang pandai mekap . yang pandai pakai kasut bertumit . terutama nya yang tinggi sampai mencecah beberapa meter ! [tipu] ! tapi , yang ta pandai pakai kasut tumit tu ta tipu oke . HAA ~ macam2 laa aku ta pandai . tapi aku tetap sorang pomfan oke ! tulen ! ta pecaya ? tengok surat beranak + ic oke . yang paling penting . ta de halkum ! HAHA .

HAAA ~ mari sini aku na kasi tahu korang . jangan korang ingat aku ta macam pomfan aku ta pena couple oke ! aku penah . dengan LELAKI oke . jangan korang pikir lain pulak . benda sensitip cam ni kena bagitahu awal2 . tapi , aku couple ade sebab yang tertentu oke . bukan couple suka2 . dalam banyak2 aku couple , yang betol2 aku siries cuma 2 kali je .  . betol.betol tangkap cintan laa tu konon nya . last2 . hampeh ! kuchiwa hati ku . . sampai kena sakit jantung woo . jangan main2 . ini siries tahu !

tuhan je tahu sakit macam mana . bukan sebab kuchiwa ! sebab kena sakit jantung pecuma !  kejam mereka . rasa macam mahu ketuk saja mereka kuad.kuad sampai leper !  . hambek kau ! tapi aku ta de laa frust . biasa je kot . tapi pecah rekod laa bila buad kali pertama nya aku yang diputuskan ! ta penah jadi lagi tuu dalam sejarah hidup aku . waa . taniah laa ye kepada yang bekenaan . kalau insan tu baca laa . HEHE . tapi ta kisah pun laa . sememangnya aku ta beperasaan . hidup mesti sempoi kan ! 

ade banyak lagi yang aku na story tentang cinta ni . bukan cinta tentang aku je . tentang yang lain pon ada . nanti kita buad entry " cinta II " pula yaa ! HAHA . ade je keje jahad dalam otak ! 

oke . moga jumpa lagi ! papai ! 



dari saia :

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...