memang laa tetiap hari sayang ! tapi hari ini lebih ISTIMEWA sebab sambut reramai kann ?

salam ^^

waa~ da berapa hari aku ta hapdet belog lemau akuu ni . haish! ta lamaa bole ranap laa  belog yang serba lemau ni . harap maklum laa SIBUK sangat . sebab dah dekat dengan URBAN PORTFOLIO DAY !

kepada sesapa yang na datang tengok keje kiteorang sebagai warga planner yang berjaya-lah-sangat-kata-kau ! datang laa ke . . . ke mana ?

STUDIO KAYU ALAM BINA, UTM INTERNATIONAL CAMPUS
KUALA LUMPUR

hambooi ! promote bukan main . tapi kali ni punya portfolio SPECIAL sebab 1st year + 2nd year + 3rd year bergabung melotoff dalam satu portfolio ! wehee~

oke, sudah cerita pasal portfolio yang gilang-gemilang-jclyn-victor tuu . mari kitaa ikuti kisah sebenar berdasarkan tajuk entry pada hari ini [ dah macam jawaab soklan SPM paper BM ]

entry ni actually KHAS buad my beloved Puan Ibu !
weehee! tepuk tangan memasing !

this year sangat sedih sebab ta dapat sambut Happy Ibu's Day with Puan Ibu and family yang lain sebab aku masih di rantauan yang sedang men-cangkul segala ilmu dan semangat demi keluarga yang tercinta !
[sobb sobb T___T ]

to Puan Ibu, i dedicate this entry SPECIAL for you .

* * *

APA SPECIAL NYA PUAN IBU kepada SAYA ?

 Puan Ibu selalu rekomen-kan ubat jerawaat dekat sayaa tanpa jemu .
 Puan Ibu sentiasa menjaga kebajiakan PERUT KEMPIS sayaa ni .
 Puan Ibu selalu bebel dekat sayaa bilaa saya tidur > 12hours ^^
 Puan Ibu jaga sayaa bila sakit ! [ teringat memory di HKL ] .
 Puan Ibu always be my inspiration when i going to down-down-down ~

[ too many to me list it laa Puan Ibu ]

KATA TEPUNG PENAIK SAYA dekad PUAN IBU ?

 along akan sentiasa semangat ! [ sebab daa janji ]
 akan sentiasa berusaha untuk ta sakit [ sebab daa janji lagi ]
 akan belaja sesungguh sebab along laa harapan ibu + ayah . kan ?

* * * 
you know me ENOUGH kan Puan Ibu 

Puan Ibu sayang saya . sebab saya anak dia 
+
Puan Ibu sangat istimewa sebab dia tetap sayang kawan saya jugaa
+
Puan Ibu sentiasa anggap semua kawan saya seperti anak dia jugaa 

ISTIMEWA NYAA PUAN IBU KEPADA SAYA [dan family jugaa ]

* * *
saya tahuu Puan Ibu BAHAGIA besama ayah + family sekeluargaa

Puan Ibu | Jalila binti Abu Bakar

sekian . papai

opss !
Happy Ibu's Day untuk semua IBU di DUNIA ini jugaa
andaa semua sangat penting bagi kami 

dari saia :

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...