facebook versi MALAYSIA ? apa kata anda para pengguna facebook ?

salam ^^

hai readers . ni ada satu story yang 'best' kee ? kau tengok laa tajuk entry tuu . gempak ta gempak !

KLIK untuk ke sana !

aku tade masa na taip bebanyak sebab aku ada banyak keje na buad . so, ni aku ada buad sedikit ringkasan . so, nikmatilaa entry aku ni dengan nafsu makan yang sudah separa ada oke .

tenampak ni dekat FB tadi .


bebukak je terus nampak main page yang macam ni


da daftar semua jadah tuu, jadi laa macam ni bilaa da sign in


ada main undiundi pulaa . jawab laa kan . sokong Malaysia punya pasal .


ni laa aku punyaa profile . baru lagi kan . so memang suci dalam debu jelaa .


yang menarik dalam rilek.net ni


pegi kat sini kalau na cari pasangan kawan !

lepas tekan, kelua laa benda ni . so, tekan je follow . siap !

bagi sesapa yang na menyokong FB VERSI MALAYSIA ni, sesilaa laa KLIK link nyaa . oke ?

maju laa MALAYSIA kerana KITA 

nanti sambung entry lain pulak yaa . papai . have fun !

[ entry ni memnag ringkas puun ]

dari saia :

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...