kucing.COMEL

salam . (^^) mulakan entry dengan senyuman .

ntah kenapa tiba.tiba aku terangsang terasa nak buat entry pasal kucing .
ngee~ tetiba aku terasa bahawasanya makhluk ni CHOMEL

SO, google image laa yg jadi mangsa keadaan . searh je cute kitten . amek kau . huaaarrgghh! mereka ini sangat comel ! aku suka . nak bela je rasanya .

ni antara gambar kucing yang aku paling suka:




haaa . chomel kan . HAHAHA . saia suka sama ini makhluk .
tadi, aku search laa kat google an tentang makhluk ni .
waaa, TERKESIMA sebentar dengan fakta yang dibaca .


- dikatakan bahawa kita boleh mengambil wuduk menggunakan
air bekas minuman kucing sebab dianggap suci .


-dibuktikan bahawa makhluk ini sangat bersih dan tiada kuman dibadannya,
malah lebih bersih daripada manusia .


banyak lagi sebenanyer, tapi korang leh tengok kat sini oke
http://indobestseller.wordpress.com/2010/02/14/alasan-mengapa-nabi-sangat-sayang-dengan-kucing-keajaiban-hewan-bernama-kucing/


macam.macam ilmu leh korang dapat .
trust me . syok abesh . 


okelaa . penat nak taip sudaa . seperti mahu sambung tido .
nanti kita jumpa kat entry yang laen oke . papai .
salam (-^^-)

dari saia :

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...