ubat.SAYA

salam ^^

taraa ! entry kali ni agak best laa jugak KOT . HEHEH . tentang sebahagian daripada rutin kehidupan aku . m a k a n _ u b a t . err~ sumpah ta sedap + ta seronok . tp, nape laa bende ni yg aku kene lalui setiap saat , jam , hari , bulan dan tahun ? aku banyak keje lain laa nak buat daripada makan bende alah ni . ada paham itu ?

sambung : dulu , aku jarang sangat makan ubat ni , tapi semenjak aku masuk PLKN . HAAA! gempak an . err~ b e n c i . nape laa aku ? tp , ta pe laa . aku terima nasib idup aku macam ni . ingat senang ke na dapat penyakit yang memerlukan korang makan ubat setiap waktu ? susah tahu .

meh sini , aku tunjukkan korang ubat aku . 


TARAA! ni mase aku baru seminggu dekat UTM . gamba ubat aku yg dari PLKN aku dah buang . jangan kata gambar ubat , ngan ubat.ubat tu aku buang . baik kan aku . aku start dapat ubat dari UTM mase minggu MTM lagi . ta suke langsung , orang seronok2 , aku sakit kat belakang . terpaksa dok berpisah ngan orang lain . sedih ~

ni pulak , gamba ubat aku yang paling latest . selama aku 6 bulan besamaan 1 sem di UTM .


TARAAA! ni laa dia . sikit je kan . ade lagi separuh aku da buang . HEHE . sebab da ta muat laci . maap ye makcik NiSA . saya buang ubat tanpa pengatahuan anda . dan minta maap juga kepada yang berkenaan . aku buang ubat tu pon ade sebab oke . so , ta mau marah.marah . [ saya budak baik ] oke . 

macam.macam ubat ade . cakap je na ubat ape . insyaAllah ade . dah bole jadi mini farmasi kat APH . kuing! kuing! pecah bijik mate aku tengok ubatubat ni tetiap ari tahu . daa taa sangguuuuupp ! tapi , korang ade ke ubat cam aku ? ta de kan ? ta de DiAM . gurau~

aku ingat na kasi tunjuk kat korang gamba ubat aku lagi . tapi , gamba ta bole upload pulak . err , MAAP LAA YER . nanti aku cuba lagi . kalau bole . aku buat entry tentang ubat aku lagi oke ? HHEH . aku rase cukup laa intro pasal aku + hidup + ubat . nampak ta salah 1 beza aku ngan korang ? tapi , aku bangga dengan kehidupan aku oke !

selamat jumpa lagi . papai . (-^^-)







dari saia :

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...