aku.KAMERA

salam . (^^) mulakan entry dengan senyuman .

entry kali ni aku nak story tentang aku + kamera aku .
inilah contoh kamera aku . samsung es10 .
mr. BLACK

even its a regular digital camera, its my life . banyak detik.detik indah yang terbalik terbaik telah aku + mr.B telah simpan . detik yang sangat berharga . waaa, layan felling ~ . ayat sastera .

kuing! kuing! heee~ (maap. gila sebentar)
meh sini aku tunjuk kat korang antara gambar yang dah aku + mr.B dah amek .

di Jelutong Height

di Jeletong Height lagi 

dekat UTM

ni adalah antaranya . tapi jangan ingat aku amek gmbar nature je . 
ish.ish, aku ni kan perosak pro . tak kan amek gmba nature je kan .
aku jenis yg amek semua jenis gmba . aku seorang close_up photography .

nak tau ape tu close_up photography ? haa . len kali aku cerita yer . 
kalau nak tengok gmba2 yg aku amek . so, chill dulu ~

sekian (-^^-)

dari saia :

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...