buat KEPUTUSAN

banyak gile yang bermain di otak aku time nak wat keputusan same ade nak terima atau tak universiti tu . . disebabkan aku nie baru lepas terkeluar dri PLKN . . ,

aku pon mintak laa pendapat brader nie sorang . .

ini dia ~ ~ my cicak jantan


dan jugak mak cik sorang nie . . .


ini dia ~ ~ fiera

macam biasa lah . . akan ade yang sokong . . dan akan ade yang sokong_tak sokong . .
haa... yang nie yang lagi menambah kan pening di kepala...
tapi, setelah berbincang baik2 . . di bahaskan dengan sebernas-bernas nya . .
aku akhirnya mendapat 1 keputusan yang muktamad

AKU PERGI !

~ ~ (-^^-) ~ ~

abis laa aku lepas nie . . . .

ayah aku kate kan. . ape yang ade depan mate . . kite sebat je . . asal kan bende tu bende yang baik laa . . lau bende tu tak baik . ., jangan la nak di sebat pulak . . karang,ade pulak yang di sebat . .

aku pon tnye laa ayah aku. . nape ? ?

ayah : setiap ape yang terjadi tu ade hikmah nyer . . pasti ade sebab nape dapat utm + kusus perancang bandar tu . .

so, dengan semua maklumat yang aku terima tu . .
aku pon,dengan tekad dan azam yang tinggi me MUKTAMAD kan keputusan aku bahawasa nya..

AKU PERGI ke UTMic,KL !


dari saia :

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...